Fluent Destek Sistemi Modülü

9.000,00 

Fluent Destek Sistemi Modülü

9.000,00 

Fluent Support, zengin özelliklere sahip en iyi ve eksiksiz müşteri destek biletleme sistemi çözümüdür. Aynı zamanda WordPress’teki en basit ve en hızlı Destek Biletleme Eklentisidir. Müşteri sorgularınızı iletişim formu, destek bildirim formu, e-posta gibi farklı kanallardan veya uzak web sitesinden yönetin.
Destek taleplerini yönetmenin yanı sıra, uygun izin düzeylerine sahip birden fazla müşteri temsilcisi atayabilirsiniz. Müşterileriniz, temsilcileriniz ve genel müşteri destek masanızın üretkenliği hakkında ayrıntılı raporlar alın. Bilet görünümünden müşterinizin önceki biletleri, adresi, satın alma geçmişi, üyelik seviyeleri vb. gibi 360 derecelik görünümünü görebilirsiniz. Bir müşteriyle ilgili tüm verilere ve sorgularına sahip olduğunuzda daha fazlasını yapabilirsiniz.

Fluent Support, sınırsız biletler, destek temsilcileri, kullanıcılar, ürünler, etiketler, kanallar içeren, kendi kendine barındırılan bir destek biletleme sistemidir. Adını siz koyun! Kendi sisteminiz ve verileriniz size ait olduğundan hiçbir sınırlama yoktur.

Hepsi Bir Arada Müşteri Desteği Çözümü
Akıcı Destek ile tüm müşteri sorgularınızı merkezileştirebilir ve bunları verimli bir şekilde yanıtlayabilir ve takip edebilirsiniz. Ayrıca müşterinizin ek verilerini, notlarını saklayabilir ve genel istatistiklerini takip edebilirsiniz.

  • Çok Kanallı Destek Biletleme Sistemi
  • Süper hızlı ve zengin filtre tabanlı bilet yönetimi
  • Genel biletleriniz için bekleme sürelerini takip edin

Müşteri Portalı
Müşteriniz web sitenizden ticket açabilir veya sitenizin iletişim formunu kullanabilir. Müşteriniz sitenize giriş yaptığında tüm biletleri görebilir. Genel kullanıcılar için, benzersiz imzalı güvenli bir bağlantı kullanarak bir çağrıya yanıt verebilirler, böylece hem genel kullanıcılara hem de oturum açmış kullanıcılara hizmet verebilirsiniz.

Bilet Segmentasyonu ve Raporlaması

  • Biletleri ürüne göre segmentlere ayırma yeteneği
  • Müşteri önceliği belirleyebilir
  • Yönetici/Destek Temsilcisi kendileri için bir bildirimin önceliğini ayarlayabilir
  • Bir bilete dahili kullanım için not ekleme
  • Destek temsilcileriniz ve müşterileriniz hakkında ayrıntılı raporlar alın

Yerleşik Üretkenlik Araçları

  • Aynı anda birden fazla bilete yanıt gönderin. Benzer sorgular için çok kullanışlıdır
  • 20 günden eski biletleri (örnek olarak) filtreleyerek biletleri kapatın.
  • Bilet sayfasından müşterinin bilgilerini hızla düzenleyin veya daha sonra kullanmak üzere bir not ekleyin.

Hız ve Üretkenlik için Geliştirilmiş
Akıcı Destek, zamandan tasarruf etmek ve müşteri destek deneyiminizi daha keyifli hale getirmek için oluşturulmuştur. Akıcı Destek, Tek Sayfa Uygulaması olarak VueJS ve REST API’nin üzerine kurulmuştur. Her sayfa geçişinde tam sayfayı yüklemez. Sadece gerekli verileri AJAX üzerinden getirir ve kullanıcı arayüzünüzü anında yükler. Sihir gibidir (VueJS ve REST API sayesinde). Ayrıca kullanıcı deneyimini son derece kolay, kolay ve son derece basit hale getirdik, böylece başlangıç ​​için bir öğrenme eğrisine ihtiyacınız kalmaz.

Fluent Support, kendi kendine barındırılan bir WordPress eklentisidir. Verileriniz size aittir ve Destek sisteminizi Fluent Support ile çalıştırmak için harici SAAS bağlantısı gerekmez.

  • Tek Sayfalı Uygulama Olarak VueJS ve REST API ile Derleyin
  • Süper hızlı ve yalın arayüz sayesinde herkes herhangi bir öğrenme süreci yaşamadan kullanabilir
  • Genel destek kalitenizi göstermek için çizelgeler, grafikler ve temel veri noktaları içeren süper harika Kontrol Paneli.
  • Ayrı Veritabanı Tabloları; WordPress sayfa hızınızı etkilemez
Hizmet Kategorisi: