Kolay Sipariş Takibi & Yönetimi
Siparişlerinizin takibini sağlamak, kargo sürecini yönetmek ve alışverişleri raporlamak için klasik yöntemlerin dışında özel çözümler bulunmaktadır. Siparişlerinizin kaynağını (referrer) görebilir ve siparişlerinizi ödeme türüne, sipariş tarihine veya satılan ürün adına göre filtreleyebilirsiniz.
- Sipariş süreçlerinin yönetimi (sevkiyat, onay, bilgilendirme)
- Tamamlanmayan siparişlerin yönetimi
- Sipariş raporlamaları
Üye Olmadan Alışveriş Tamamlama
Sipariş aşamasında ziyaretçilerinize üyelik girişini zorunlu tutabilir veya üye olmadan alışveriş yapabilmelerine olanak sağlayabilirsiniz.
- Üye olmadan alışveriş
- Facebook ve Google hesapları ile hızlı üyelik
- Üye gruplarına özel ürün fiyatlama
Üye | Bayi Sipariş Raporlama
Müşterilerinizin ve bayilerinizin siparişlerini tek ekran üzerinden yönetebilirsiniz. Siparişlerinizi zaman, durum, grup ve diğer filtrelere göre raporlayabilir, hangi satış kanalınızın daha verimli olarak satış getirdiğini ölçümleyebilirsiniz.
- Günlük, haftalık, aylık, dönemsel sipariş raporlama
- Üye ve ürün bazlı satış raporları
- Siparişlerin tek ekrandan yönetimi
- Teslim edilen, bekleyen ve iade edilen siparişlerin yönetimi
Sipariş Kargo Yönetimi
Kargo yönetim modülü üzerinden dilediğiniz kargo firmaları ile çalışmaya başlayabilirsiniz. Türkiye’nin herhangi bir noktasına göndereceğiniz siparişlerin kargo işlemlerini ayrı ayrı yönetebilir, desi, bölge veya ödeme yöntemi bazlı olarak belirleyeceğiniz kargo fiyatlarını otomatik hesaplayabilirsiniz.
- Kargo takip sistemi
- Teslimat il ve bölgelerinin yönetimi
- Teslimat tarihi ve saati belirleme
- Hediye paketi ve notu tanımlama
Bayi (B2B) Altyapısı
Sitenizde farklı bayi grupları oluşturarak bayilerinize farklı iskonto oranları tanımlayabilirsiniz. Bayilerinizin ödeme şekillerini, taksit sayılarını ve vade oranlarını çeşitlendirebilir veya sınırlandırabilirsiniz.
- Bayi bazlı maksimum ve minimum sipariş adedi belirleyebilme